  • 1. Data: 2005-12-14 18:22:43
    Temat: rezerwa dla tych co nie obronili sie w 2005 roku ??
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    no i niestety bede miec obrone w styczniu 2006
    gdyby sie udalo (oczywiscie wszystko zalezalo od pani w dziekanacie, ktora
    nie miala zamiaru mi dac terminu w grudniu ale kij jej w oko i w jeszcze cos
    innego) to mialbym sprawe woja z glowy

    obrona styczen 2006 to wojo nie przeniesie mnie do rezerwy gdyz
    rozporzadzenie ministerka obowiazuje do konca roku 2005

    kolejne rozporzadzenie bedzie gdzies w czerwcu 2006r

    i co do tego czasu?

    czekanie? skladanie jakis wnioskow? czemu te porabane wojo robi takie
    problemy?

    Pozdrawiam wszystkich ktorym nie uda sie obronic w roku panskim 2005
    :]

  • 2. Data: 2005-12-14 18:57:59
    Temat: Re: rezerwa dla tych co nie obronili sie w 2005 ro
    Od: Marek<x...@i...pl>

> [...]
    > problemy?
    >
    > Pozdrawiam wszystkich ktorym nie uda sie obronic w roku panskim 2005

    Nie przejmuj się tym to rozporządzenie to tylko teoria, ja broniłem się w lipcu
    2004 i do tej pory nie mogę doprosić się o przeniesienie do rezerwy.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2005-12-14 19:54:47
    Temat: Re: rezerwa dla tych co nie obronili sie w 2005 roku ??
    Od: "the.one" <t...@g...xx>

    Użytkownik "zasit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > i co do tego czasu?
    >
    > czekanie? skladanie jakis wnioskow? czemu te porabane wojo robi takie

    Ja bronilem sie w marcu. W kwietniu WKU poprosilo o moj dyplom. Jesienia
    przeniesli mnie do rezerwy.

    the.one

  • 4. Data: 2005-12-14 23:32:32
    Od: Boruta<m...@o...pl>

> [...]

    > problemy?
    >
    > Pozdrawiam wszystkich ktorym nie uda sie obronic w roku panskim 2005

    Cytat ze strony MON: "[...]Natomiast od roku 2006 pierwsi absolwenci szkół
    wyższych będą powoływani na długotrwałe przeszkolenie wojskowe (3-miesięczne)
    po studiach.[...]"

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2005-12-15 00:18:52
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    hehe
    jasne
    przepsiy przepisami

    chetnych jest wielu a nie kazdego wezma
    mysle ze bedzie to swoista gra na czas i bedzie trzeba czekac az do tego
    czerwca