  • 1. Data: 2006-04-07 12:04:54
    Temat: [OT] Oglaszam wszem i wobec (po przeczytaniu projektu kk - nowego)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ze Pan minister odstapil od bzdurnego poszerzenia granic obrony
    koniecznej - BRAWO!!! az mam ochote wyslac mu browara!

    Tez nie podwyzszyl granic z 15 do 17 jak zapowiadal przy przesteostwach
    na maloletnich co by doprwoadzilo do naduzyc, tez gratuluje!

    jezeli kogos ciekawi projekt to jest dostepny pod adresem
    www.sejm.gov.pl -> ustawy w toku czy jakos tak, ctrl+f w polu szukaj
    kodeks karny, dwa razy klikamy dalej i dochodzimy do projektu.

    Pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2006-04-07 13:53:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > ze Pan minister odstapil od bzdurnego poszerzenia granic obrony
    > koniecznej - BRAWO!!! az mam ochote wyslac mu browara!

    Czy piszesz o projekcie OBYWATELSKIM? :-)

    > jezeli kogos ciekawi projekt to jest dostepny pod adresem
    > www.sejm.gov.pl -> ustawy w toku czy jakos tak, ctrl+f w polu szukaj
    > kodeks karny, dwa razy klikamy dalej i dochodzimy do projektu.

    O to chodzi?
    http://orka.sejm.gov.pl/Druki5ka.nsf/($vAllByUnid)/F
    B4ACCC7632946DAC125713900502A2A/$file/430.pdf

    M.

  • 3. Data: 2006-04-07 14:14:46
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Czy piszesz o projekcie OBYWATELSKIM? :-)

    tak (pis zrobil ustawe i nastepnie zbieral podpisy)

    > O to chodzi?
    > http://orka.sejm.gov.pl/Druki5ka.nsf/($vAllByUnid)/F
    B4ACCC7632946DAC125713900502A2A/$file/430.pdf

    tak

    P.