  • 1. Data: 2003-04-15 18:08:45
    Temat: alternatywa dla ZAIKSU ???
    Od: "Monica" <m...@p...onet.pl>

    Może ktoś wie: czy twórca z Polski może się zarejestrować w zagranicznym
    odpowiedniku ZAiKS-u - na przykład w niemieckiej Gemie ?
    A jeżeli tak, to jak wyglądają rozliczenia z taką zagraniczną organizacją ?
    Dzięki za wszelkie sugestie.
    Monica

  • 2. Data: 2003-04-15 18:10:58
    Temat: Re: alternatywa dla ZAIKSU ???
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Użytkownik "Monica" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Może ktoś wie: czy twórca z Polski może się zarejestrować w zagranicznym
    > odpowiedniku ZAiKS-u - na przykład w niemieckiej Gemie ?
    > A jeżeli tak, to jak wyglądają rozliczenia z taką zagraniczną organizacją ?

    Jaki związek z tematyką niniejszej grupy ma Twoje pytanie?

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 3. Data: 2003-04-15 18:14:28
    Od: "Monica" <m...@p...onet.pl>

    A takie choćby, że dotyczy tematyki ochrony praw autorskich..........
    Monica

  • 4. Data: 2003-04-15 18:15:52
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    > A takie choćby, że dotyczy tematyki ochrony praw autorskich..........

    Moniko, bardzo, bardzo Cię przepraszam, to mi się pomyliły grupy,
    Twoje pytanie jest oczywiście jak najbardziej on topic...
    Mea culpa, jeszcze raz Cię przepraszam i proszę o wybaczenie :-)

    Na Twoje pytanie niestety nie znam odpowiedzi...

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 5. Data: 2003-04-15 18:19:33
    Od: "Monica" <m...@p...onet.pl>

    :) nie ma sprawy.
    Szkoda, ze nie znasz odpowiedzi na nurtujące mnie pytanko :(.
    pozdrawiam
    Monica

  • 6. Data: 2003-04-15 18:24:01
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    > :) nie ma sprawy.

    Dzięki i raz jeszcze Cię przepraszam :-)

    > pozdrawiam

    Ja również

    --
    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 7. Data: 2003-04-15 18:38:26
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Monica wrote:
    > Może ktoś wie: czy twórca z Polski może się zarejestrować w zagranicznym
    > odpowiedniku ZAiKS-u - na przykład w niemieckiej Gemie ?

    Oczywiście, że może.

    > A jeżeli tak, to jak wyglądają rozliczenia z taką zagraniczną organizacją ?

    O to już musiałabyś zapytać Geme jak wyglądają ich rozliczenia z ZAIKSEM

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 8. Data: 2003-04-15 18:56:49
    Od: "Monica" <m...@p...onet.pl>

    Chciałabym wiedzieć skąd ta twoja pewność ?
    Z jakich przepisów wynika taka możłiwość ?
    Mam dość użerania się z babskami z ZAikS-u i najchętniej zarejestrowałabym
    się w Gemie, tymbardziej, że będę podpisywać kontrakt z niemiecką wytwórnią.
    Monica

  • 9. Data: 2003-04-15 20:25:36
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Monica wrote:
    > Chciałabym wiedzieć skąd ta twoja pewność ?
    > Z jakich przepisów wynika taka możłiwość ?

    Bo trochę siedzę w temacie.
    Nie ma znaczenia do jakiej organizacji zbiorowego zarządzania prawami autorskimi
    się zapiszesz jako twórca. Grunt by ta organizacja współpracowała z innymi na
    obszarach i polach eksploatacji Twojej twórczości.

    > Mam dość użerania się z babskami z ZAikS-u i najchętniej zarejestrowałabym
    > się w Gemie, tymbardziej, że będę podpisywać kontrakt z niemiecką wytwórnią.

    Po prostu zrób to.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 10. Data: 2003-04-16 09:53:55
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    | O to już musiałabyś zapytać Geme jak wyglądają ich rozliczenia z ZAIKSEM

    Czy jesli ja rozliczam sie z PZU to następują jakieś rozliczenia PZU -->
    inny ubezpieczyciel????

    --
    Gregory - Poznaniak
    Pyrlandczyk z krwi i kości

    Pyrlandia - Kraina podziemnej pomarańczy

    Polecam art. 10 ustawy: http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/ustawy/409_u.htm