    From: ark_fx <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: allegro/problem
    Date: Sun, 30 Aug 2009 23:30:17 +0200

    Witam,
    nie wiem czy odpwiednia grupa ale szukam pomocnych informacji od prawnej
    strony.Sprawa wygląda tak:

    Zwykła aukcja na allegro ( telefon ) w opcji kup teraz i zaznaczoną
    formą płatności przedpłata na konto i wszystkie dane.Osoba klika kup
    teraz po czym za pare dni pisze ze jednak nie chce go i tyle.

    Z tego co wiem to została zawarta wiążąca umowa kupna-sprzedaży.
    W regulaminie allegro jest napisane

    8.1. Zgłoszenie oferty kupna przez konto Użytkownika i każde
    kolejnepostąpienie w aukcji jest prawnie wiążące i nie może być wycofane
    przezKupującego.

    Proosze o porade jak to wygląda od strony prawnej, co zrobic żeby
    otrzymać pieniądze oraz czy można być na tym stratny.
    Sąd mnie troche przeraża...

    Pozdrawiam...