    From: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: allegro i zwrot towaru
    Date: Sun, 2 Apr 2006 13:36:34 +0200
    Sender: redsawigru@uzytkownicy_idg

    Witam.
    Czy jeśli kupiłam towar na aukcji, takiej jak Allegro, również mam prawo do
    zwrotu towaru i żądania zwrotu pieniędzy w ciągu 10 dni?

    Sprawa wydaje się jasna, gdy kupi się towar przez "Kup teraz" od jakiejś
    firmy, bo ustawa mówi o możliwości rozwiązania umowy, która została zawarta
    poza lokalem firmy.

    Ale jak to jest, kiedy nie kupujemy od firmy lecz od osoby prywatnej?
    Lub kiedy towar był kupiony od firmy na licytacji?
    Żądanie zwrotu towaru zakupionego na licytacji wydaje się nie fair, ale co
    na to prawo?

    --
    Sabina