    From: "a." <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: alimenty a sprawa rozwodowa
    Date: Sat, 24 Jan 2004 21:02:15 +0100

    mam pytanie: jest po posiedzeniu pojednawczym, rozwod bez orzekania o winie,
    pozwany zgadza sie z pozwem w niemal calej rozciaglosci, jedyna sprzecznosc
    to wysokosc alimentow: on podal jedna kwote, ona druga. teraz bedzie drugie
    posiedzenie i mam pytanie: czy w zwiazku z ta rozbieznoscia sad juz na tym
    drugim posiedzeniu podejmie decyzje o wysokosci alimentow, czy tez, jesli ta
    rozbieznosc bedzie przez strony utrzymywana sad nie orzeknie wyroku tylko
    odroczy go do nastepnej rozprawy?

    a.