  • 1. Data: 2007-04-19 21:13:54
    Temat: alimenty a depozyt sadowy
    Od: "Kev" <k...@s...pl>

    Witam
    pytanie: czy ma sens depozyt sadowy?
    moje wynagrodzenie jest obciazone egzekucja komornicza - splata biezacych
    alimentow, staram sie o kredyt hipoteczny na zakup mieszkania i powyzsza
    egzekucja dyskwalifikuje mnie w wiekszosci bankow (pomijam fakt, ze zupelnie
    niepotrzebnie place 77,15 zl miesiecznie kosztow komorniczych)

    czy wplata depozytu bankowego w wysokosci 6-miesiecznej wysokosci alimentow,
    pozwoli mi pozbyc sie komornika? czy przestanie egzekwowac naleznosci z
    wynagrodzenia?

    ew. moze macie drodzy grupowicze inny pomysl na zalatwienie sprawy??

    pzdr

  • 2. Data: 2007-04-20 04:25:33
    Temat: Re: alimenty a depozyt sadowy
    Od: "Walhalla" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $>

    Użytkownik "Kev" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wynagrodzenia?
    >
    > ew. moze macie drodzy grupowicze inny pomysl na zalatwienie sprawy??

    Cześć.
    Osobiście Ci nie pomogę ale na tym forum
    http://www.advokat.com.pl/forum16.htm chyba Masz odpowiedz....
    Pozdrawiam.