    From: "Kev" <k...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: alimenty a depozyt sadowy
    Date: Thu, 19 Apr 2007 23:13:54 +0200

    Witam
    pytanie: czy ma sens depozyt sadowy?
    moje wynagrodzenie jest obciazone egzekucja komornicza - splata biezacych
    alimentow, staram sie o kredyt hipoteczny na zakup mieszkania i powyzsza
    egzekucja dyskwalifikuje mnie w wiekszosci bankow (pomijam fakt, ze zupelnie
    niepotrzebnie place 77,15 zl miesiecznie kosztow komorniczych)

    czy wplata depozytu bankowego w wysokosci 6-miesiecznej wysokosci alimentow,
    pozwoli mi pozbyc sie komornika? czy przestanie egzekwowac naleznosci z
    wynagrodzenia?

    ew. moze macie drodzy grupowicze inny pomysl na zalatwienie sprawy??

    pzdr