    From: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: alimenty
    Date: Sat, 15 Oct 2005 02:20:24 +0200

    witam,

    Mam 23 lata a od 5 zasadzone od ojca alimenty, z ktorych nigdy nie zaplacil
    ani zlotowki. Komornik nie byl w stanie mi pomoc i do czasu kiedy istnial,
    pomagal mi fundusz alimentacyjny ZUS. Teraz dlug u komornika juz sie tylko
    kumuluje i poza tym nic sie z nim nie dzieje...
    Do tej pory studiowalem dziennie i mialem popoludniami jakas tam prace. Od
    sierpnia, poniewaz dostalem niezla propozycje zatrudnienia, przenioslem sie
    na studia zaoczne i zarabiam pieniadze pozwalajace mi sie spokojnie
    utrzymac.
    Czy musze zglosic sie do sadu z informacja, ze jestem w stanie zyc bez
    alimentow czy to ojciec, jesli dowie sie ze nie potrzebuje "jego" pieniedzy
    musi zlozyc pozew o przerwanie obowiazku alimentacyjnego? Nie chce zeby za
    pare lat sie okazalo ze wyludzilem pieniadze (choc pewnie od ojca nigdy nic
    nie dostane).

    Dzieki za pomoc.
    pozdrawiam,
    Jakub