  • 1. Data: 2003-02-24 20:03:11
    Temat: akt własności ziemi
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam!
    Jestem studentką geodezji i na mam przygotować referat na ćwiczenia z prawa
    odnośnie aktu własności ziemi. Czy ktoś może poradzić mi gdzie szukać bardziej
    szczegułowych informacji na ten temat, niż Ustawa z '71 r. A może ktoś może mi
    powiedzieć np. o jakichś szczegulikach na które należy zwracać uwagę dostając
    taki akt do ręki, np. cos, co może świadczyć o ważności/nieważności takiego
    dokumentu... albo jakies takie inne ciekawostki... przepraszam za niefachową
    terminologię ;)

    pzdr, M.K.