  • Data: 2003-09-09 10:34:56
    Temat: akt darowizny
    Od: "Dominik Warembier" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Państwa

    Jestem raczej niebardzo obeznany w tych sprawach i zwracam się do Was z
    takim oto problemem:

    Mam przygotować Akt darowizny części samochodu dokładniej to Darczyńce chce
    przekazać "połowę" samochodu swej córce i zięciowi.
    I w związku z tym zapytuję się czy akt ten może byc sporzadzony w podobnej
    postaci jakby Obdarowanym była jedna osoba traktując małżeństwo jako stronę
    Obdarowaną.

    I jak w związku z tym wyglądają sprawy podatkowe w Urzędzie Skarbowym i
    związane z przerejestrowaniem samochodu jako współwłasność tych trzech osób.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam

    Dominik Warembier