    From: dEXTER <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: adres internetowy (domena) osoby fizycznej a firma
    Date: Thu, 09 Aug 2007 01:21:41 +0200

    Witam,

    Prowadzę DG i posiadam stronę pod "dłuższym adresem" - domeny, ale
    własnej. Teraz po paru latach mam pomału dosyć tłumaczenia tej "fajnej
    nazwy" w postaci przykładowo adresu e-mail. Bo mało kto załapuje bez
    mozolnego wytłumaczenia jak ten adres (dokładnie domenę) zapisać (w
    nazwie występuje cyfra)...

    Znalazłem domenę - krótszą, której właścicielem jest jeden ze studentów,
    który wraz z kolegami na studiach wpadł na pomysł zrobienia jakiegoś
    biznesu... strona od paru lat nie jest aktualizowana. A na każdy e-mail
    z propozycją odkupienia jej dostaje odpowiedz: ILE? (jestem w stanie
    zaproponować). Nie chcę przepłacać, a i zabawa nie za bardzo mi się
    podoba. Czy mogę zmienić nazwę własnej firmy (w tym przypadku skrócić
    ją) i w jakiś sposób domagać się tej nazwy domeny?

    pozdr.
    Robert