  • 1. Data: 2005-06-08 06:49:15
    Temat: administracja publiczna - rozpatrywanie skarg, PILNE !!!!
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

    witam,

    mam pytanie czy slusznie prezydent miasta powoluje sie na artykul
    art. 64 kpa oraz par. 8 rozporządzenia Rady
    Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i
    rozpatrywania skarg, i odmawia rozpatrzenia pisma mieszkancow osiedla ktorzy
    przedstawiaja pismo protest podpisane jako "mieszkancy osiedla AAA" oraz
    zalaczaja film gdzie jasno widac ze nie jest to historyjka zmyslona tylko
    zdarzenie autentyczne. Czy mozemy inaczej do tego podejsc gdyz nie zamierzamy
    podawac naszych nazwisk gdyz w sprawe zamieszana jest straz miejska a
    mielismy juz proby zastraszania mieszkancow, ludzie sie boja. Co robic ??

  • 2. Data: 2005-06-08 08:12:22
    Od: "Pawel Gardziejewski" <g...@o...-SPAM-.pl>

    > mielismy juz proby zastraszania mieszkancow, ludzie sie boja. Co robic ??

    isc na policje?

  • 3. Data: 2005-06-13 10:34:46
    Od: " kuba" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pawel Gardziejewski <g...@o...-SPAM-.pl> napisał(a):

    > isc na policje?

    chyba sam nie wierzysz w to co napisałeś...

    wake up, tu Polska !!!