  • 1. Data: 2002-11-26 20:25:54
    Temat: Adopcja zagraniczna
    Od: e...@p...onet.pl (Marek Janczur)

    Witam wszystkich Grupowiczów,
    Mam prośbę o pomoc w nawiązaniu kontaktu z prawnikiem, który będzie w stanie
    doprowadzić do pomyślnego zakończenia adopcję zagraniczną w Polsce.
    Zaznaczam, że zainteresowany obcokrajowiec uzyskał zezwolenie na adopcję
    wymagane przez polskie władze, zgromadził też wszystkie niezbędne dokumenty.
    Chodzi o pomoc w pomyślnym zamknięciu tego postępowania.
    Z góry dziękuję za życzliwość i pomoc
    Marek Janczur

    ----

  • 2. Data: 2002-11-26 20:57:46
    Temat: Odp: Adopcja zagraniczna
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marek Janczur <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:00a201c29589$f7042f60$b...@h...astercit
    y.net...

    > Witam wszystkich Grupowiczów,
    > Mam prośbę o pomoc w nawiązaniu kontaktu z prawnikiem, który będzie w
    stanie
    > doprowadzić do pomyślnego zakończenia adopcję zagraniczną w Polsce.

    co tzn. do pomyślnego zakończenia ? jak nie bedzie przeciwskazan to nie
    widze problemu

> [...]
    dokumenty.
    > Chodzi o pomoc w pomyślnym zamknięciu tego postępowania.

    czy mam rozumieć,że jest w toku ? czy został złożony wniosek o umieszczenie
    malol. w rodzinie preadopcyjnej?
    na jakim etapie jest sprawa? czy na etapie zbierania infr. opinii w osrodku
    adopcyjnym.

    Jakiej pomocy oczekujesz ?

    Sandra