  • 1. Data: 2003-03-12 09:21:28
    Temat: absolwent studiow a wojsko
    Od: "tomek" <t...@w...pl>

    witam serdecznie!!!
    mam pytanko gdzie mozna znalesc informacjie na ten temat. dokladniej chodzi
    mi o to czy w tym roku tez obowiazuje amnestia dla absolwentow wyzszych
    uczelni. nauke ukonczylem obrona dyplomu w marcu. prosze o akty prawne
    ewentualnie adresy stron gdzie mozna takie info znalesc.

    z gory dzieki
    tomek

  • 2. Data: 2003-03-12 10:18:41
    Temat: Re: absolwent studiow a wojsko
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "tomek" <t...@w...pl> wrote in message news:b4mu7s$glv$1@news.onet.pl...
> [...]
    > uczelni. nauke ukonczylem obrona dyplomu w marcu. prosze o akty prawne
    > ewentualnie adresy stron gdzie mozna takie info znalesc.

    Było na ten temat jakieś pare dni temu. Poszukaj, były konkretne dokumenty,
    co gdzie, kiedy i dlaczego.

  • 3. Data: 2003-03-12 12:54:13
    Temat: Odp: absolwent studiow a wojsko
    Od: "tomek" <t...@w...pl>