  • 1. Data: 2003-01-07 10:06:50
    Temat: absolwent prawa z doświadcz.szuka pracy
    Od: "Marcin Wachowski" <w...@w...pl>

    Doświadczenie: roczna praca w kancelarii adwokackiej: sprawy karne i
    cywilne: wszelkie pisma procesowe, opienie prawne, wezwania do zapłaty, etc.
    Marcin Wachowski
    w...@w...pl
    tel. 504 97 05 12

  • 2. Data: 2003-01-07 10:53:56
    Temat: Re: absolwent prawa z doświadcz.szuka pracy
    Od: Romek <r...@p...wp.pl>

    Dnia Tue, 7 Jan 2003 11:06:50 +0100, "Marcin Wachowski" <w...@w...pl>
    napisał(a):

    >Doświadczenie: roczna praca w kancelarii adwokackiej: sprawy karne i
    >cywilne: wszelkie pisma procesowe, opienie prawne, wezwania do zapłaty, etc.
> [...]

    Panie MGR. Wachowski

    1. nie łądnie spmowac listy , przeczytaj FAQ na mojej stronce - nei
    przezmnei napisany tylko udostepniony...

    2. Czy uwazasz ze po rocznej praktyce w kancelari mozna
    "profesjonalnie" pisac wszelkei pisma umowy itp

    3. Jeden z profesorów u ktrego mialem pryjmnosc studiowac , praktyk
    prawnik - mówil ze jak adowkta mówi ze sie zan an wszystkim to lepiej
    jak najszybciej zminic adwokata. No ale to sie tycyzlo adwokata a nei
    mge z roczna praktyka w kancelarii.... ( taka mala zlosliwosc :)

    4. Czy chesz aplikowac? Moze najpier poczytasz kodesk etyki zawodowej
    Romek
    www.prawnik.net.pl

  • 3. Data: 2003-01-07 11:55:03
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)