  • 1. Data: 2003-01-07 09:43:16
    Temat: Przychody z serwisu, brak dzialanosci gospodarczej
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam,

    Mam taki problem:

    Nie prowadze dzialanosci gospodarczej, jednak mam serwis internetowy, gdzie
    chce wprowadzic oplaty za korzystanie z jego tresci. Chetni do placenia sa,
    jednak nie chce robic tego jako mikroplatnosci przez odpowiedniego uslugodawce
    (nieoplacalne). Jak rozwiazac problem z takimi przychodami, alby bylo to zgodne
    z obowiazujacym w Polsce prawem? Jak moge pobierac oplaty od uzytkownikow
    serwisu (jak rozwiazac problem z opodatkowaniem takich wplywow na moje konto
    np ? itd)...

    Bardzo proszeo uwagi i rade...
    Pozdrawiam,
    MKKM