  • 1. Data: 2003-01-07 09:43:26
    Temat: Aneks do um.sp.cyw - wspólnk chce wystąpić
    Od: p...@p...onet.pl

    Na co powinienem zwrócić uwagę ?
    Gdzie zgłsić fakt npaisania aneksu ?
    Jak rozliczac sięze wspólnikeim ?

    Dzięuej za pomoc

  • 2. Data: 2003-01-07 18:31:03
    Temat: Re: Aneks do um.sp.cyw - wspólnk chce wystąpi
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Na co powinienem zwrócić uwagę ?
    > Gdzie zgłsić fakt npaisania aneksu ?
    > Jak rozliczac sięze wspólnikeim ?

    Zajrzyj na prawo.podatki właśnie było.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-01-08 12:49:43
    Temat: Re: Aneks do um.sp.cyw - wspólnk chce wystąpić
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > Na co powinienem zwrócić uwagę ?
    > Gdzie zgłsić fakt npaisania aneksu ?
    > Jak rozliczac sięze wspólnikeim ?
    >
    > Dzięuej za pomoc

    Jesli to jedyny wspolnik to jego wystapienie sprawi,
    ze spolka przestanie istniec z mocy prawa.
    Jesli nie jedyny to wlasciwa grupa jest

    pl.soc.prawo.podatki

    Ale ja juz tu jestesmy to

    Remanent, wyliczenie wartosci udzialu wspolnika w spolce oddanie "co mu sie
    nalezy". Aktualizacja dokumentow
    WSZEDZIE tam, gdzie byliscie przy jejestracji...
    i obliczanie dochodu do pit-5 z uwzglednieniem owego remanentu.

    Boguslaw