  • Data: 2004-06-23 11:31:32
    Temat: abonament rtv
    Od: kot_bury <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam że znów... Zauważyłem że było już kilka razy :) . Mam jednak
    jedną wątpliwość:

    Art. 48. 1. Za używanie odbiorników radiofonicznych oraz telewizyjnych
    pobiera się opłaty abonamentowe.
    2. Domniemywa się, że osoba, która posiada odbiornik radiofoniczny lub
    telewizyjny w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu,
    używa tego odbiornika.
    [...]
    4)programem jest uporządkowany zestaw audycji radiowych lub
    telewizyjnych, reklam i innych przekazów, regularnie rozpowszechniany,
    pochodzący od jednego nadawcy,

    czy dobrze zrozumiałem - jeżeli mam podłączony odbiornik tv tylko i
    wyłącznie do odtwarzaczy dvd i vhs nie muszę płacić abonamentu?

    przeglądałem archiwum i pomimo zapoznania się z tekstami kilku zażartych
    dyskusji, odpowiedzi nie znalazłem.