  • 1. Data: 2005-06-30 20:47:44
    Temat: aa
    Od: mirek<m...@w...pl>

    aa

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-30 21:40:10
    Temat: Re: aa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mirek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:da1lpg$djd$1@opal.futuro.pl...
    > aa

    Z niecierpliwością czekam na dalszy ciąg :-)

  • 3. Data: 2005-06-30 22:20:01
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "mirek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z niecierpliwością czekam na dalszy ciąg :-)

    pytanie tylko czy to ciag arytmetyczny czy geometryczny? :>

  • 4. Data: 2005-06-30 22:26:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > pytanie tylko czy to ciag arytmetyczny czy geometryczny? :>

    Jakoś sam zainteresowany zamilkł. Czyżby się zapowietrzył?

  • 5. Data: 2005-06-30 23:11:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:da1rtf$ra7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    A może mu prądu zabrakło?

    Czy jest na sali ładowarka?!!!!

  • 6. Data: 2005-07-01 05:37:47
    Od: CN <b...@h...com>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > A może mu prądu zabrakło?
    >
    > Czy jest na sali ładowarka?!!!!

    To było doświadczenie mające na celu udowodnić, że bezsensowny w
    zasadzie post może wywołać całkiem pokaźną lawinę odpowiedzi. Wyniki
    badań zostaną zapewne opublikowane na łamach najbliższego Science :)
    /CN

  • 7. Data: 2005-07-01 18:37:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "CN" <b...@h...com> napisał w wiadomości

    > To było doświadczenie mające na celu udowodnić, że bezsensowny w
    > zasadzie post może wywołać całkiem pokaźną lawinę odpowiedzi. Wyniki
    > badań zostaną zapewne opublikowane na łamach najbliższego Science :)

    Aha! A ja tylko z troski o zdrowie naszego nowego kolegi tak się
    martwiłem. Chciał coś gość napisać i mu nie wyszło. może chciał uzyskać
    pomoc w temacie ochrony przed zabójstwem i nie dożył ugodzony nożem? :-)

  • 8. Data: 2005-07-01 19:18:58
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    > zasadzie post może wywołać całkiem pokaźną lawinę odpowiedzi. Wyniki
    > badań zostaną zapewne opublikowane na łamach najbliższego Science :)

    Nie pozwólmy więc, aby eksperyment dał jakieś marne wyniki!
    Niniejszym spełniłem swój obywatelski obowiązek.
    :D