  • 1. Data: 2005-06-30 20:46:27
    Temat: Czy postępowanie policji jest prawidłowe
    Od: mirek<m...@w...pl>

    Mam takie pytanie, może ktoś zna sie na tym.
    Czy mogę iść na policje i zglosić kradzież czegoś np.indyczki (śmieszne,prawda?)
    i bez jakichkolwiek dowodów oskarzyć kogoś ?.
    Czy policja powinna w takim przypadku podjć natychmiastowe działanie w postaci
    przybycia do tego "zlodzieja" spisania jego danych osobowych i spytania go, czy
    ukradł indyczkę.
    Zapytuje się czy takie czynnosci podejmuje policja, ponieważ mnie to
    spotkalo,"glupie' babsko ,moja sasiadka czuje do mnie widocznie antypatie i tak
    bezpodstawnie mnie oskarza, czyniła to juz wielokrotnie, a policja wykonuje takie
    czynnosci,nie mają nic innego chyba do roboty.
    Psuje mi opinię ,bo nigdy nic nikomu nie ukradłem ,nigdy nie mialem zadnego
    konfliktu z prawem.
    Co mogę zrobić w tej sprawie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-06-30 20:58:07
    Temat: Re: Czy postępowanie policji jest prawidłowe
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    mirek wrote:
    > Mam takie pytanie, może ktoś zna sie na tym.
    > Czy mogę iść na policje i zglosić kradzież czegoś np.indyczki (śmieszne,prawda?)
    > i bez jakichkolwiek dowodów oskarzyć kogoś ?.

    zawsze możesz.
    ale jak nie masz dowodów, to ta druga osoba może ci się odwinąć za
    bezpodstawne oskrażenie.
    Co bym właśnie na twoim miejscu zrobił.

  • 3. Data: 2005-06-30 21:02:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mirek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli faktycznie takie doniesienie wpłynęło, to Policja za bardzo innego
    wyjścia nie ma, jak przyjść i zapytać. Z tym, że w dalszej kolejności Ty
    masz prawo ścigać sąsiadkę za pomówienie Cię.

  • 4. Data: 2005-07-01 06:30:14
    Od: mirek<m...@w...pl>

    Scigać za bezpodstawne oskarżenie lub tez pomówienie to ja tak rozumiem, ze
    trzeb złożyc pozew do sądu,ale wpierw ja muszę mieć chyba dowód z policji,ze
    było takie zgloszenie i że zostały podjęte przez policje takie czynnosci.Sądzicie ,że

    mi coś takiego wydadzą.bo ja nie sądze.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2005-07-01 09:06:33
    Od: maHo <m...@p...net>

    mirek wrote:
> [...]
    > było takie zgloszenie i że zostały podjęte przez policje takie czynnosci.Sądzicie

    hmm, a dlaczego mieli by nie wydać?

    pozdrav

    maHo

  • 6. Data: 2005-07-01 10:04:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    art 234. kodeks karny (poszukaj na isip.sejm.gov.pl)

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 7. Data: 2005-07-01 18:12:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    policji,ze
    > było takie zgloszenie i że zostały podjęte przez policje takie

    Przede wszystkim możesz złożyć zawiadomienie o przestępstwie i ścigać
    karnie. Piałeś, że czynił to wielokrotnie. Tak więc istnieją sensowne
    szanse, że nie zostanie takie postępowanie umorzone. Tylko w
    zawiadomieniu uwzględnij łącznie te wszystkie sprawy. W postępowanie
    cywilne bym się nie pchał przed ewentualnym skazaniem w sprawie karnej.