  • 1. Data: 2005-07-27 15:23:41
    Temat: Odszkodowanie od Sp-ni Mieszkaniowej
    Od: "Trafor" <l...@g...pl>

    Witam,
    od pieciu lat mieszkam w lokalu wlasnosciowym w budynku wielorodzinnym
    jednej ze Spoldzielni Mieszkaniowych we Wroclawiu (w marcu br. przenioslem
    wlasnosc spoldzielcza na odrebna - na "siebie" - jesli ma to jakies
    znaczenie) i od pieciu lat - od chwili gdy przekazano budynek lokatorom -
    podczas opadow deszczu przecieka dach nad moim mieszkaniem. Robotnicy
    naprawiaja, a dach nadal przecieka. Nie jestem ubezpieczony, a chcialbym
    dostac odszkodowanie od Spoldzielni.
    Jak to zalatwic, jakie mam szanse na odszkodowanie i czy warto...?

    Pozdrawiam
    A. Trafor

  • 2. Data: 2005-07-27 17:57:04
    Temat: Re: Odszkodowanie od Sp-ni Mieszkaniowej
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Trafor napisał(a):

    Ubezpiecz się, ubezpieczyciel od nich ściągnie, po drugim razie naprawią.

    MAc

  • 3. Data: 2005-07-28 14:50:06
    Od: "Trafor" <l...@g...pl>

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał:

    > Ubezpiecz się, ubezpieczyciel od nich ściągnie, po drugim razie naprawią.

    Bylem i chcialem ubezpieczyc ale - PZU nie bedzie odpowiadac za szkody
    wynikle z zalania deszczowka ponieważ mieszkanie jest moją wlasnoscia
    (odrebna wlasnosc).

    A. Trafor

  • 4. Data: 2005-07-28 19:31:27
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Trafor napisał(a):

    > Bylem i chcialem ubezpieczyc ale - PZU nie bedzie odpowiadac za szkody

    a to musisz dochodzić od zarządcy a nie od spółdzielni jako takiej :-)
    co z tego, że to to samo
    na jakiej podstawie zarządza budynkiem? - umowa? co w niej pisze o
    obowiązkach zarządcy i o odpowiedzialności? - przynajmniej szukaj w tym
    kierunku, nic lepszego mi do głowy nie przychodzi.