  • Data: 2003-04-05 16:06:48
    Temat: "Życzliwy" sąsiad
    Od: "A'tomek" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rano mnie budzi nie tyle nawet hałasem, co raczej należało by to już nazwać
    trzęsieniem ziemi.
    Na uwagi odpowiada: ( dosłowny cytat )

    "650W + CYFROWY AMPLITUNER NO NIE WIEM CZY SKUSISZ SIE NA KUPNO SPRZETU TEJ
    JAKOSCI I CZY NIE BEDZIE BOLALO CIE SUMIENIE ZE NA TWOIM KONCIE JEST
    4-TYSIAKI MNIEJ.ps *ZAGLUSZE CIE AKCJA FILMOWĄ* POMIJAJAC MOC MUZYCZNĄ.JA NA
    WIEKI BEDE MISZKAL TUTAJ A TECHNOLOGIA IDZIE I TO BARDZO SZYBKO W PRZUD WIEC
    NIE POPRZESTANE NA TYCH 650W + 120-watowe kolumny w duzym pokoju. Milego
    sluchania"

    Gramatycznie to między gwiazdkami jest to już groźba o brzmieniu:"zagłuszę
    cię akcją filmową".
    Czy rzucanie tego rodzaju gróźb jest w pełni prawomocne, bo 650W to jest już
    nie hałas a trzęsienie ziemi i ja się boje o stan tech. budynku.
    Bo wolałbym wydać te 4tyś. na adwokata niż na odwet w ten sam sposób.

    A'tomek