  • Data: 2003-04-06 00:32:21
    Temat: Re: "Życzliwy" sąsiad
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik A'tomek <a...@...pl> napisal:

    [cut]

    Witam
    To masz bardzo ciekawa sytuacje ze swoim sasiadem. Ze zmierzeniem drgan,
    czy db to wydaje mi sie, ze nie ma sensu, kwestia tu pozostaje jedna, czy
    on to robi w godzinach "ciszy", czy tez po godzinach ?! od ktorej, do
    ktorej u Ciebie w bloku jest cisza nocna ?! bo np. u mnie jest od 22.00 do
    6.00 i po 6.00 to juz mozna robic co sie chce... przynajmniej w ramach
    kultury nie zagluszac sasiadow, ani nie budzic jak spia dluzej...

    pzdr
    Kaf