  • 1. Data: 2004-06-09 07:49:22
    Temat: Błąd agenta w ubezpieczeniu OC
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Po dwóch dniach od podpisania umowy OC na samochód agent ubezpiczeniowy
    zorientował się, że zastosował nie taką stawkę i że mam mu dopłacić.

    Czy oni mogą ze mna tą umowę zerwać, jakoś anulować? Bo ja nie mam zamairu
    dopłacać nic i nie chcę ich w ogóle widzieć - umowę OC podpisaną mam, w
    dowodzie odpowiedni świstek wożę.

    Czy ubezpieczyciel może w jakiś sposób zerwać/anulować podpisaną umowę OC?

    Za wszelkie uwagi z góry dziękuję.
    Pozdrr.,
    Boa.

  • 2. Data: 2004-06-09 10:12:59
    Temat: Re: Błąd agenta w ubezpieczeniu OC
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Boa" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dowodzie odpowiedni świstek wożę.
    >
    > Czy ubezpieczyciel może w jakiś sposób zerwać/anulować podpisaną umowę

    Szczerze mówiąc nie widzę z ich strony takiej możliwości. Umowa została
    zawarta. Jeśli tylko błąd nie wynika z tego, ze Ty jakoś go wywołałeś
    (wchodziło by w wówczas w rachubę oszustwo) to jest to sprawa Agenta i
    ubezpieczyciela. Nie jest sprawą klienta znać ich stawki.

  • 3. Data: 2004-06-09 10:44:33
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 9 Jun 2004 09:49:22 +0200, na pl.soc.prawo, Boa napisał(a):
    > Czy ubezpieczyciel może w jakiś sposób zerwać/anulować podpisaną umowę OC?
    tego nie wiem,ale jak nie,to dopłaci do ciebie,będzie to twój zysk i
    powineneś zapłacić podatek od dochodu)
    Nie szkoda ci tej ofiary losu?

  • 4. Data: 2004-06-09 10:46:39
    Od: "Boa" <b...@p...onet.pl>

    OC?
    > tego nie wiem,ale jak nie,to dopłaci do ciebie,będzie to twój zysk i
    > powineneś zapłacić podatek od dochodu)
    > Nie szkoda ci tej ofiary losu?

    Szkoda, ale nie jestem pewien, czy to nie jest próba naciągnięcia...Bo
    najpierw mówią: płać X, za dwa dni: dopłać 0,2X. Podejrzane...
    Boa.

  • 5. Data: 2004-06-09 11:15:40
    Od: "K@PA" <k...@p...onet.pl>

    > Szkoda, ale nie jestem pewien, czy to nie jest próba naciągnięcia...Bo
    > najpierw mówią: płać X, za dwa dni: dopłać 0,2X. Podejrzane...
    > Boa.

    Nie sadze by bylo to naciaganie (to zwykle pomylka jakich wiele)
    Pracuje w pewnej firmie ubezpieczeniowej
    i wporowadzam do komp. polisy zawarte
    przez agentow. i to co oni potrafia
    wymyslec (spieprzyc) to jest parodia
    Czasami zastanawiam sie jak oni pozdawali
    te licencje na agenta, albo matematyke w
    szkole podstawowej :-)))))
    Moja rada nic nie plac, niech agent doplaca
    moze wtedy w koncu sie nuczy wyliczac dobrze
    skladki :-)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-06-09 15:24:56
    Od: "Wanda" <p...@n...niusy>

    > Szkoda, ale nie jestem pewien, czy to nie jest próba naciągnięcia...Bo
    > najpierw mówią: płać X, za dwa dni: dopłać 0,2X. Podejrzane...
    > Boa.

    Jeśli masz dopłacić 0,2X to oznacza że masz płącić mniej ;)

    Wanda

  • 7. Data: 2004-06-09 15:47:03
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Wed, 9 Jun 2004 17:24:56 +0200, na pl.soc.prawo, Wanda napisał(a):

    > Jeśli masz dopłacić 0,2X to oznacza że masz płącić mniej ;)

    cos u ciebie z matematyka nietego :
    doplacic 0,2X = X + 0,2X > X

    --
    Mieczysław
    ----

  • 8. Data: 2004-06-09 21:18:29
    Od: "Grzegorz S." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > cos u ciebie z matematyka nietego :
    > doplacic 0,2X = X + 0,2X > X

    u Ciebie jeszcze lepiej :-)
    02X=X+0,2X
    Dawno nie widzialem takich "ciekawostek"
    Widze ze matma w szkolach na poziomie :)
    Grzegorz S.

  • 9. Data: 2004-06-09 21:35:53
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Wanda w <ca7ab3$9ed$1@nemesis.news.tpi.pl> zeznal:

    > Jeśli masz dopłacić 0,2X to oznacza że masz płącić mniej ;)

    x+0.x2=1.2x
    a 1.2x > x
    wiec np.p rzy skladce 2000pln roznica jest 400zl

    --
    Panie, zainstalowałem Windows...
    - Tak?

  • 10. Data: 2004-06-10 01:59:48
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Wed, 9 Jun 2004 23:18:29 +0200, na pl.soc.prawo, Grzegorz S. napisał(a):

    > Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > u Ciebie jeszcze lepiej :-)
    > 02X=X+0,2X

    U ciebie z kolei cos z rozumieniem czytanego tekstu nnie tak - ale tego w
    szkolach niestety nie ucza.
    Zebys pojal : ( doplacicic 0,2X)= X + 0,2X

    --
    Mieczysław
    ----
    Zbiór przepisów:
    www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm
    No problem is so large it can't be fit in somewhere.