  • 11. Data: 2011-06-08 11:49:25
    Temat: Re: Zwrot wniosku z pozwu, a zazalenie na postanowienie.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    niusy.pl pisze:

    > Nie każdy jest tak bystry jak ... woda w klozecie

    Ale żebyś przynajmniej napisał coś śmiesznego a tu ... takie prostackie
    skojarzenia.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 12. Data: 2011-06-09 08:53:39
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl>

    > Ale żebyś przynajmniej napisał coś śmiesznego a tu ... takie prostackie
    > skojarzenia.

    Demonizujesz

  • 13. Data: 2011-06-09 09:22:46
    Od: " THX" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zwykle gdy wychodzę z sekretariatu sądu rejonowego, to jako bardziej winny od
    pozwanego.
    Widzę, że to samo mnie czeka przy wylogowywaniu.

    -----

  • 14. Data: 2011-06-09 12:42:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    niusy.pl pisze:

    > Demonizujesz

    A teraz zarzucasz mi jeszcze szatańskie wersety ...

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 15. Data: 2011-06-09 15:26:11