  • 1. Data: 2006-03-06 12:55:55
    Temat: Zwrot wniosku o zalozenie i wpis do KW
    Od: a...@p...fm

    Witam,
    dostalem zawiadomienie z sadu, ze z powodu niedostarczenia do sadu
    brakujacych dokumentow (zaswiadczenie ze spoldzielni), zarzadza sie
    zwrot mojego wniosku.
    Przed chwila dzwonilem do wydzialu KW. Pani poradzila mi 2 rozwiazania.
    1 - szybkie dostarcznie brakujacego papierka do sadu z prosba o
    dolaczenie go do wniosku. 2 - poczekanie na uprawomocnienie sie
    zarzadzenia (7 dni) i zlozenie nowego wniosku. I tu zwietrzylem interes
    - poprzedni wniosek skladalem miesiac temu - na starych zasadach oplata
    wyniosla ok 2800 PLN, teraz wynosilaby ok 600 PLN. Pani powiedziala ze
    sad przy zwrocie wniosku oddaje wplacone pieniadze. Czy to faktycznie
    jest mozliwe? W ten sposob przy skladaniu nowego wniosku bylbym na 2200
    PLN do przodu :-))

    dzieki z gory za odpowiedz

    Andrzej

  • 2. Data: 2006-03-07 16:15:08
    Temat: Re: Zwrot wniosku o zalozenie i wpis do KW
    Od: vel konrad <giedr@wytnij_to.op.pl>

    Pani powiedziala ze
    > sad przy zwrocie wniosku oddaje wplacone pieniadze. Czy to faktycznie
    > jest mozliwe? W ten sposob przy skladaniu nowego wniosku bylbym na 2200
    > PLN do przodu :-))

    tak.