  • 1. Data: 2006-03-06 10:55:01
    Temat: jak wygląda Nakaz Zapłaty ???
    Od: l...@v...pl

    Witam serdecznie, szukam po sieci czegoś nietypowego, chcę bowiem zobaczyć jak
    wygląda Nakaz Zapłaty wydany przez Sąd w postępowaniu Uproszczonym, bardzo będę
    wdzięczny za pomoc w tej sprawie.

  • 2. Data: 2006-03-06 11:17:49
    Temat: Re: jak wygląda Nakaz Zapłaty ???
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    l...@v...pl naskrobał/a w

    > Witam serdecznie, szukam po sieci czegoś nietypowego, chcę bowiem
    > zobaczyć jak wygląda Nakaz Zapłaty wydany przez Sąd w postępowaniu
    > Uproszczonym,

    W postępowaniu uproszczonym wydaje się wyrok, a nie nakaz zapłaty.

  • 3. Data: 2006-03-06 11:29:24
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Goomich napisał(a):
    > W postępowaniu uproszczonym wydaje się wyrok, a nie nakaz zapłaty.

    przecież postępowanie uproszczone może być połączone z upominawczym albo
    nakazowym

    KG

  • 4. Data: 2006-03-06 11:58:26
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    kam <#k...@w...pl#> naskrobał/a w news:duh6ah$92q$1@inews.gazeta.pl:

    > przecież postępowanie uproszczone może być połączone z upominawczym
    > albo nakazowym

    No to podaj mu tresc nakazu z postępowania uproszczonego.

  • 5. Data: 2006-03-06 13:03:01
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    glowka

    nakazuje pozwanemu aby zaplacil na rzecz powoda kwote 11.000 wraz ustawowymi
    odsetkami od dnia... do dnia zaplaty
    oraz kosztami postepowania w kwocie 3000 w tym koszty zastepstwa procesowrgo
    w kwocie 2400
    w terminie dwoch tygodni od doreczenia nakazu albo wniosl w tym terminie
    sprzeciw

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-03-06 13:06:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Goomich napisał(a):

    > No to podaj mu tresc nakazu z postępowania uproszczonego.

    Jest taka sama jak w postępowaniu zwykłym :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"