  • 1. Data: 2006-03-06 12:49:11
    Temat: Czy można wysłać anonimową paczkę?
    Od: "Maggie" <malgorzata.nazar[wytnijto]@epf.pl>

    Jak w temacie.
    Chcę zrobić komuś niespodziankę ale nie chcę żeby wiedział od kogo.

    Maggie

  • 2. Data: 2006-03-06 13:03:17
    Temat: Re: Czy można wysłać anonimową paczkę?
    Od: PROND <m...@n...pl>

    Maggie napisał(a):
    > Jak w temacie.
    > Chcę zrobić komuś niespodziankę ale nie chcę żeby wiedział od kogo.
    >
    > Maggie

    bombową?

    wpisz lewy adres nadawcy

  • 3. Data: 2006-03-06 13:03:46
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Maggie napisał(a):
    > Jak w temacie.
    > Chcę zrobić komuś niespodziankę ale nie chcę żeby wiedział od kogo.

    A czy ktoś weryfikuje podane dane nadawcy? :)
    Tylko zapomnij o ewentualnej reklamacji...

    KG

  • 4. Data: 2006-03-06 13:25:22
    Od: Miernik <m...@f...org>

    kam <#k...@w...pl#> wrote:

    > A czy ktoś weryfikuje podane dane nadawcy? :)
    > Tylko zapomnij o ewentualnej reklamacji...

    Zastanawiałem sie niedawno nad tym czy adres nadawcy paczki może być w
    innym kraju niż poczta na której się go nadaje?

    Na przykład jestem przejazdem w jakimś kraju, nie mam tam żadnego
    adresu, ani nawet nie przebywam w nim dłużej niż parę godzin, a
    potrzebuje nadać paczkę. Co by Poczta Polska powiedziała na to gdybym
    przyniósł paczkę do nadania z adresem nadawcy na przykład w Szwajcarii?

    Oczywiście z istniejącym adresem, który w jakiś sposób do mnie
    przynależy (niekoniecznie pod nim mieszkam, no ale przypuścy mogę pod
    nim odebrać przesyłkę, lub przynajmniej dostanę o takowej informację i
    będzie na mnie czekać), no i chodzi o to by mieć możliwość reklamacji
    gdyby taka paczka zaginęła.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Save Europe from Software Patents
    http://www.gnu.org/philosophy/savingeurope.html

  • 5. Data: 2006-03-06 13:40:37
    Od: "Maggie" <malgorzata.nazar[wytnijto]@epf.pl>

    > A czy ktoś weryfikuje podane dane nadawcy? :)
    > Tylko zapomnij o ewentualnej reklamacji...

    Zdaję sobie sprawę, że ewentualna reklamacja odpada i
    wiąże się to z pewnym ryzykiem ale trudno :)

    Nadawca jest widoczny na "druczku" do nadania paczki :(

    Maggie

  • 6. Data: 2006-03-06 13:42:21
    Od: "Maggie" <malgorzata.nazar[wytnijto]@epf.pl>

    > bombową?

    Nie :))

    > wpisz lewy adres nadawcy

    To może być dobre rozwiązanie i tak chyba zrobię.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Maggie

  • 7. Data: 2006-03-06 14:13:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Miernik wrote:

> [...]
    > potrzebuje nadać paczkę. Co by Poczta Polska powiedziała na to gdybym
    > przyniósł paczkę do nadania z adresem nadawcy na przykład w Szwajcarii?

    A co za problem.
    Wpisz cokolwiek.

  • 8. Data: 2006-03-07 06:46:07
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl>

    > Zastanawiałem sie niedawno nad tym czy adres nadawcy paczki może być w
    > innym kraju niż poczta na której się go nadaje?

    Było kiedyś w radiu wyjaśniane czy tak można oszukać pocztę i nie zapłacić
    za przesyłkę zagraniczną, wpisujemy adres na który chcemy aby paczka dotarła
    (gdzieś w afryce) w miejscu nadawcy a odbiorce wpisujemy fikcyjnego gdzieś
    w kraju i wysyłamy paczkę po cenie krajowej , paczka nie dochodzi bo
    odbiorcy nie ma i wraca do nadawcy czyli na adres jaki podaliśmy gdzieś w
    afryce i tak za cene paczki krajowej paczka jedzie do afryki ;)
    no ale nie jest tak pięknie bo podobno takie paczki jadą do koluszek :)

    Grzesiek

  • 9. Data: 2006-03-25 11:45:52
    Od: cyklista <1...@a...net.pl111>

> [...]
    > afryce i tak za cene paczki krajowej paczka jedzie do afryki ;)
    > no ale nie jest tak pięknie bo podobno takie paczki jadą do koluszek :)

    nawet jak jada do nadawcy to i tak on placi oplate za przesylke od
    odbiorcy do nadawcy, wiec nie dosc ze zaplaci za krajowa to i tak zeby
    ja odebrac bedzie musial doplacic pelna cene za nadanie zagranicznej