  • 1. Data: 2019-09-30 17:19:42
    Temat: Prawo Kościelne w tfurczej interpretacji TVN: strona internetowa parafii to ambona :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Ja nie jestem pewny czy ci dziennikarze TVN są tak głupi czy tak
    bezczelnie udają głupich. _Jak dla mnie_ słabszym oskarżeniem jest
    zarzut głupoty :-)

    IMHO takie "odkrywcze" interpretacje wszelkiego prawo są godne
    rozpowszechniania - "Jeśli nie może być lepiej to niech choć będzie
    śmieszniej!" ;-)

    Czy wyliczenie prawd wiary z którymi "może być" niezgodne głosowanie
    na niektóre listy jest całkowicie legalne według prawa kościelnego? ;-)

    https://www.tvn24.pl/niestepowo-parafia-przekonuje-n
    a-kogo-nie-glosowac-w-wyborach,973427,s.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-09-30 19:47:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To prostytutki.

    -----

  • 3. Data: 2019-09-30 20:18:00
    Od: Kviat

    W dniu 30.09.2019 o 17:19, A. Filip pisze:
    > Ja nie jestem pewny czy ci dziennikarze TVN są tak głupi czy tak
    > bezczelnie udają głupich. _Jak dla mnie_ słabszym oskarżeniem jest
    > zarzut głupoty :-)

    Ale tak w ogóle to o co ci chodzi?

    I gdzie ty tam widzisz interpretację TVNu?
    Zacytowali jakiegoś kieckowego i tyle.

    Z drugiej strony, nie ulega żadnej wątpliwości, że wyznawcy wszelkie
    informacje, a szczególnie te najdurniejsze, wypływające z kościoła
    niezależnie czy ze strony internetowej, czy z profilu fesjbukowego
    jakiegoś klechy, traktują jakby były prosto z ambony (albo z samego nieba).
    Je nie wiem, czy wyznawcy są tak głupi, czy tak bezczelnie udają
    głupich, że tego nie rozróżniają. Jak dla mnie słabszym oskarżeniem jest
    zarzut głupoty.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2019-09-30 20:20:21
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > Je nie wiem, czy wyznawcy są tak głupi, czy tak bezczelnie udają
    > głupich, że tego nie rozróżniają. Jak dla mnie słabszym oskarżeniem

    Na grupie *prawo* nierozróżnianie strony internetowej parafii i ambony
    jest dowodem gigantycznych braków w "inteligencji prawnej".
    W szczególności odpowiedź "kieckowego" może świadczyć o tym jakie
    "niedostosowane" pytanie zadały dziennikarzyny TVN albo jak
    "nieprecyzyjną" odpowiedzią dały się wykpić "kieckowemu".
    IMHO żadna z tych dwóch możliwości "nie świadczyłaby dobrze" o
    poziomie/dnie TVN.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2019-09-30 20:25:39
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.09.2019 o 20:18, Kfiat pisze:
> [...]
    > niezależnie czy ze strony internetowej, czy z profilu fesjbukowego
    > jakiegoś klechy, traktują jakby były prosto z ambony (albo z samego nieba).

    ano, kfiatek na pewno pilnie śledzi pejs-zbuka klechów i nie omieszka
    zacytować jakiegoś:)

    --
    I love love

  • 6. Data: 2019-09-30 20:30:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    >Ja nie jestem pewny czy ci dziennikarze TVN są tak głupi czy tak
    >bezczelnie udają głupich.

    Pewnie jedno i/lub drugie :-(

> [...]

    > "Nie można być trochę chrześcijaninem i trochę liberałem". Parafia
    > wskazuje, na kogo nie głosować ; 30 września 2019, 13:57 ;

    legalne czy nie ... ale czy wlasciwe ?

    No to z niecierpliwoscia czekam na wynik wyborow w Niestepowie ...
    pojda na msze, a potem zaglosuja przeciw ksiedzu ? :-)

> [...]
    > są
    > wykorzystywane do innych celów, są sprzeczne z prawem Kościoła
    > katolickiego i nie powinny mieć miejsca. [...]

    A internet to nie bylo narzedzie szatana ? :-)

    J.

  • 7. Data: 2019-09-30 21:00:05
    Od: Kviat

    W dniu 30.09.2019 o 20:20, A. Filip pisze:

    > Na grupie *prawo* nierozróżnianie strony internetowej parafii i ambony
    > jest dowodem gigantycznych braków w "inteligencji prawnej".

    A czego dowodem jest nierozróżnianie tego wśród wyznawców?
    Przypomnę tylko, że wśród prawników też są wyznawcy. Np pani pawłowicz.
    Ci ludzie strony internetowe rydzyków, czy inne podobne hejterskie
    profile fejsbukowe np. Wydawnictwo Ojców Franciszkanów Niepokalanów
    (tak, jest taki hejterski profil), traktują jak ambonę.
    A ambonę olewają zupełnie.

    A dla normalnych ludzi ambona i ta cała kościelna reszta to jedno i to
    samo. Co za różnica czy hejt jest głoszony zza jakiegoś stołu, czy na
    stronie internetowej?

    > W szczególności odpowiedź "kieckowego" może świadczyć o tym jakie
    > "niedostosowane" pytanie zadały dziennikarzyny TVN albo jak
    > "nieprecyzyjną" odpowiedzią dały się wykpić "kieckowemu".

    No weź się nie ośmieszaj.
    https://episkopat.pl/rzecznik-episkopatu-ambona-miej
    scem-gloszenia-ewangelii/

    Wyznawca i nie zna oficjalnych komunikatów episkopatu?
    Zwróć uwagę na daty.
    Wzięli po prostu adekwatny, _wcześniejszy_ cytat będący oficjalnym
    stanowiskiem episkopatu i tyle.

    > IMHO żadna z tych dwóch możliwości "nie świadczyłaby dobrze" o
    > poziomie/dnie TVN.

    Ależ świadczy bardzo dobrze. Po prostu zgodnie z rzeczywistością zrobili
    to samo co wyznawcy: stronę internetową potraktowali jak ambonę.
    Bo nie widać różnicy.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2019-10-01 14:27:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak swoją drogą gdyby nie wydrukowano "Kapitału", "Manifestu WBKBP" czy "Mein Kampf"
    to świat mógłby być lepszy.
    Niestety Kamienne Tablice i Tora się pod Gutenberga nie łapią - za stare.

    -----