  • 1. Data: 2019-09-30 20:27:02
    Temat: Przepisy sobie, a życie...
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jest taka strona:
    https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/inte
    rnet-telecoms/access-online-content-abroad/index_pl.
    htm

    A tam:

    ==========
    Dostęp do treści online za granicą

    Kiedy podróżujesz do innego kraju UE (W tym przypadku 28 państw UE,
    Islandia, Liechtenstein i Norwegia), masz prawo do dostępu do płatnych
    usług online w zakresie treści na takich samych zasadach, jak w swoim
    kraju. Oznacza to na przykład, że jeśli wykupisz abonament u
    internetowego dostawcy treści telewizyjnych, to podczas podróży do
    innego kraju UE możesz tak samo oglądać i pobierać z sieci filmy i
    seriale telewizyjne, jak we własnym kraju.
    ==========

    Tyle prawo.

    A teraz praktyka.

    Jest takie coś, co się nazywa Eurosport Player. Można (za pieniądze)
    oglądać to, co nadaje TV Eurosport 1 i 2 plus kanały wyłącznie
    internetowe. Oferta (zarówno dwu kanałów telewizyjnych jak i tych
    dodatkowych) jest różna w różnych krajach. So far, so good. Działa w
    przeglądarce albo w aplikacji na telefon.

    Bierzemy polską subskrypcję.

    Jedziemy do Grecji.

    1. Najpierw aplikacja:
    Dostępne treści greckie, domyślnie po grecku, można wybrać kilka
    języków, ale polskiego nie. Z mojego punktu widzenia treści greckie
    bezwartościowe, bo nie ma w nich np. lecących teraz mistrzostw w lekkiej
    atletyce. Aplikacja domaga się dostępu do lokalizacji telefonu i żadne
    zaklęcia typu polski vpn nic nie zmieniają.

    2. Teraz przeglądarka na komputerze:
    Wszystko greckie jw., ale włączenie polskiego vpn załatwia sprawę.

    II
    Jest takie coś, co się nazywa ipla. Działa podobnie, też są dostępne
    kanały z "normalnej" telewizji plus treści dodatkowe. W szczególności są
    tam też te same programy Eurosport 1 i 2 w polskiej wersji.
    I tutaj po prostu wszystko działa "jak w domu" zarówno w aplikacji jak w
    przeglądarce, bez żadnego vpn ani nic...

    Komentarze mile widziane.

    MJ

  • 2. Data: 2019-09-30 20:36:35
    Temat: Re: Przepisy sobie, a życie...
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.09.2019 o 20:27, Michal Jankowski pisze:
    > I tutaj po prostu wszystko działa "jak w domu" zarówno w aplikacji jak w
    > przeglądarce, bez żadnego vpn ani nic...

    oj tam wykup telewizjada.net czy jakoś tak:)

    --
    I love love

  • 3. Data: 2019-09-30 21:25:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Jest taka strona:
    >https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/int
    ernet-telecoms/access-online-content-abroad/index_pl
    .htm
    >A tam:

    [...]
    >Jedziemy do Grecji.
    >1. Najpierw aplikacja:
    >Dostępne treści greckie, domyślnie po grecku, można wybrać kilka
    >języków, ale polskiego nie. Z mojego punktu widzenia treści greckie

    A zainstalowales jeszcze w Polsce ?

    >bezwartościowe, bo nie ma w nich np. lecących teraz mistrzostw w
    >lekkiej atletyce. Aplikacja domaga się dostępu do lokalizacji
    >telefonu i żadne zaklęcia typu polski vpn nic nie zmieniają.

    No coz, bedzie nie na temat, bo nie prawnie, ale na Androidzie:
    -daj jej dostep do lokalizacji, ale lokalizacje w telefonie wylacz.
    Ciekawe co ona na to.

    -sa programy typu GPS Mock, mozesz sobie ustawic GPS zeby pokazywal ze
    jestes w Warszawie

    A prawnie ... doniesc do Uokiku albo komisji, to zrobia porzadek - tzn
    kare naloza, albo odpowiedza, ze sie nie nalezy :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-09-30 21:30:19
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.09.2019 o 21:25, J.F. pisze:
    > -sa programy typu GPS Mock, mozesz sobie ustawic GPS zeby pokazywal ze
    > jestes w Warszawie

    a Warszawa w tobie:)

    --
    I love love

  • 5. Data: 2019-09-30 21:34:42
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Michal Jankowski w

> [...]

    > Kiedy podróżujesz do innego kraju UE
    [...]
    > Jest takie coś, co się nazywa Eurosport Player.
    [...]
> [...]

    > I tutaj po prostu wszystko działa "jak w domu" zarówno w aplikacji jak w
    > przeglądarce, bez żadnego vpn ani nic...

    1. Reklamować usługę Eurosport Player u dostawcy!
    2. Nie reklamować usługi IPLA na usenet.
    [1]
    3. Siedzieć w domu gdy są ważne (dla Ciebie) wydarzenia sportowe, a nie po
    Grecji sie szlajać ;P

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2019-10-01 00:20:08
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    > Użytkownik "Michal Jankowski"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    rnet-telecoms/access-online-content-abroad/index_pl.

    Tak, oczywiście.

    > No coz, bedzie nie na temat, bo nie prawnie, ale na Androidzie:
    > -daj jej dostep do lokalizacji, ale lokalizacje w telefonie wylacz.
    >  Ciekawe co ona na to.

    Nie działa. Sprawdziłem. Chce widzieć lokalizację i już.

    > -sa programy typu GPS Mock, mozesz sobie ustawic GPS zeby pokazywal ze
    > jestes w Warszawie

    Tego nie próbowałem. :)

    > A prawnie ... doniesc do Uokiku albo komisji, to zrobia porzadek - tzn
    > kare naloza, albo odpowiedza, ze sie nie nalezy :-)

    Tia...

    MJ

  • 7. Data: 2019-10-01 10:29:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Nie działa. Sprawdziłem. Chce widzieć lokalizację i już.

    Dosc ciekawe wymaganie, bo klient bedzie np w hotelu, zasiegu GPS nie
    ma ... ustali z innych zrodel ?
    IP, wifi, BTS ...

    >Tego nie próbowałem. :)

    A po zastosowaniu ... ciekawe czy sie google nie oszuka, ze hotelowe
    wifi w Polsce :-)

    >Tia...

    Czemu ? Jesli masz racje, to oni bardzo chetnie ... kare naloza.
    A jesli nie masz, to Ci odpisza dlaczego :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-10-02 12:44:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-09-30, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Nie działa. Sprawdziłem. Chce widzieć lokalizację i już.

    A tak po chamsku, jakimś wipienem?

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2019-10-02 13:28:58