eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot uszkodzonego w czasie transportu towaru kupionego w sklepie internetowym › Zwrot uszkodzonego w czasie transportu towaru kupionego w sklepie internetowym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Robert Grabowski <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwrot uszkodzonego w czasie transportu towaru kupionego w sklepie
    internetowym
    Date: Wed, 13 Jul 2005 15:22:35 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <db34ha$6h9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ro54.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1121260906 6697 80.55.66.54 (13 Jul 2005 13:21:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jul 2005 13:21:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (X11/20050317)
    X-Accept-Language: en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:312456
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Kupiłem w sklepie internetowym zlewozmywak granitowy. Dziś zlew przyniósł kurier.
    Za przesyłkę
    zapłaciłem (bez tego nie mogłem otworzyć pudła) i otworzyłem ją w obecności kuriera.
    Okazało, że
    towar jest uszkodzony. Zlew był pęknięty na całej długości. W sumie, to mało
    powiedziane, jest w
    zasadzie przełamany na pół. Spisaliśmy protokół uszkodzenia i kurier kazał reklamować
    przesyłkę w
    centrali i sobie poszedł.

    W między czasie zadzwoniłem do sprzedawcy. Sprzedawca poinformował mnie, że
    przesyłkę
    ubezpieczył, dobrze towar zabezpieczył i oznaczył. Z tym się zgadzam, bo faktycznie
    było to zrobione
    dobrze. Jednocześnie zasugerował, że powinnienem we własnym zakresie dochodzić zwrotu
    pieniędzy od
    firmy kurierskiej tym bardziej, że przesyłka była uszkodzona.

    Z tego powodu, że zlewozmywak jest mi potrzebny już, a nie za dwa tygodnie, to
    nie mam czasu na
    walkę z firmę kursierską i fimą ubezpieczeniową. Czy mogę odesłać towar sprzedawcy i
    żądać zwrotu
    pieniążków? Wiem, że mam 10 dni na zwrot o ile towar nie był używany i nie jest
    uszkodzony. A jak
    jest w tym przypadku, gdy on był uszkodzony w momencie jego otrzymania? Mam na to
    dowód w postaci
    protokołu uszkodzenia. Na stronie tego sklepu jest wyraźnie zaznaczone, że towar mogę
    zwrócić w
    ciągu 10 dni.

    Nie chciałbym walczyć ze sprzedawcą, bo wg. mnie jest w porządku. Nie unika
    kontaktu, stara się
    pomóc, ale mimo to chciałbym skorzystać z moim praw, o ile takie posiadam. Wg.
    informacji zawartych
    na stronie (link poniżej) prawo do zwrotu mi przysługuje.

    http://www.poradaprawna.pl/index_pytania.php?co=pozy
    cja&id=21020&Session=30521d2d23e4bd4a6e3bdcd5e09984b
    f

    pozdrawiam
    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1