eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot uszkodzonego w czasie transportu towaru kupionego w sklepie internetowym › Re: Zwrot uszkodzonego w czasie transportu towaru kupionego w sklepie internetowym
  • Data: 2005-07-13 13:32:01
    Temat: Re: Zwrot uszkodzonego w czasie transportu towaru kupionego w sklepie internetowym
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Robert Grabowski wrote:

    > W między czasie zadzwoniłem do sprzedawcy. Sprzedawca poinformował
    > mnie, że przesyłkę ubezpieczył, dobrze towar zabezpieczył i oznaczył. Z
    > tym się zgadzam, bo faktycznie było to zrobione dobrze. Jednocześnie
    > zasugerował, że powinnienem we własnym zakresie dochodzić zwrotu
    > pieniędzy od firmy kurierskiej tym bardziej, że przesyłka była uszkodzona.

    Zasadniczo 544KC mówi, że towar jest wydany (o ile nie ustalono inaczej)
    w chwili dostarczenia przewoźnikowi, a wg. 548KC w tym momencie
    wszystkie korzyści i 'bóle głowy' przechodzą na kupującego - czyli
    odszkodowanie przewoźnik powinen zapłacić bezpośrednio Tobie.

    I powinien je wypłacić bez dyskusji i od ręki - w końcu kasę za
    ubezpieczenie zainkasował.

    W razie odmowy zrób awanturę i zagroź opublikowaniem informacji, jaka to
    firma kurierska bierze kasę na ubezpieczenie przesyłki, a potem nie chce
    tego ubezpieczenia realizować - może to ich zmobilizuje.

    PS: ponoć zdrobnienia 'pieniążki' używają wyłącznie bardzo pazerne osoby ;-P

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1