  • Data: 2003-04-12 12:41:51
    Temat: Zwrot towaru zkupionego w sklepie internetowym?
    Od: "BTR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Kupiłem kilka akcesoriów GSM w sklepie internetowym. Jedna z nich - kabura,
    jest niezgodna z zamówioną, a druga - obudowa, nie pasuje jak trzeba.
    Kiedyś w telewizji coś słyszałem, że przy zakupach internetowych można
    zwrócić towar w ciągu 14 dni bez podania przyczyn?
    Czy to prawda i jaka jest do tego podstawa prawna?
    Towar zwracam przesyłką na mój koszt czy sprzedającego?
    W jakiej formie żądać zwrotu pieniążków, pocztą czy lepiej przelewem na
    konto?

    Dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    Bartosz Rudź
    http://www.rudz.net/