  • Data: 2003-04-14 07:51:22
    Temat: Re: Zwrot towaru zkupionego w sklepie internetowym?
    Od: "lidmar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > MZ w tym wypadku na koszt kupującego.

    A to dlaczego? strony mają zwrócić swoje wzajemne świadczenia, ale 1/
    konsuemnt odstępując od umowy jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań (art.
    2.2. ustawy z 2 marca 2000r.), 2/ dług niepieniężny jest długiem odbiorczym,
    a nie długiem oddawczym - czyli przedsiębiorca niech się sam pofatyguje,
    albo też pokryje koszt zwrotu (art. 454 par.1 k.c.),

    pzdr

    marek radwański