eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru zkupionego w sklepie internetowym? › Re: Zwrot towaru zkupionego w sklepie internetowym?
  • Data: 2003-04-14 15:17:21
    Temat: Re: Zwrot towaru zkupionego w sklepie internetowym?
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marcin Debowski <a...@n...net> napisał(a):

    > In article <b7dphh$bj6$1@inews.gazeta.pl>, lidmar wrote:
    > >> > Towar zwracam przesyłkš na mój koszt czy sprzedajšcego?
    > >>
    > >> MZ w tym wypadku na koszt kupującego.
    > >>
    > > A to dlaczego? strony mają zwrócić swoje wzajemne świadczenia, ale 1/
    > > konsuemnt odstępując od umowy jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań (art.
    > > 2.2. ustawy z 2 marca 2000r.), 2/ dług niepieniężny jest długiem
    odbiorczym,
    > > a nie długiem oddawczym - czyli przedsiębiorca niech się sam pofatyguje,
    > > albo też pokryje koszt zwrotu (art. 454 par.1 k.c.),
    >
    > Moje wątpliwości wynikają z 2ch rzeczy:
    > - W Ustawie są miejsca gdzie jest wyrażnie powiedziane że sprzedający ma
    > ponieść koszty związane ze zwrotem np. art. 12 p. 4. Jeśliby taki
    > obowiązek spoczywał zawsze na sprzedającym to takie zastrzeżenie nie
    > byłoby potrzebne.
    > - Nie wiadomo jak traktować samą przesyłkę - jako integralną część umowy
    > zakupu, czy jako osobną usługę.
    >
    > --
    > Marcin
    postaram się przemyśleć i odpowiedzieć za czas jakiś


    pzdr
    Marek Radwański

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1