  • Data: 2002-03-03 13:58:19
    Temat: Zwrot towaru zakupionego w tzw. sprzedazy bezposredniej
    Od: Wojtek Piecek <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Moja mama nabyla sobie w tzw. sprzedazy bezposredniej odkurzacz. Dostala
    na niego upust i generalnie podczas pierwszych godzin byla zadowolona
    jednak po mniej niz 24h od czasu nabycia (sobota, pozny wieczor)
    zmienila zdanie i nie chce jednak go nabyc.

    Pytanie moje jest nastepujace - czy sa jakies kodeksy na jakie mozna sie
    powolac ew. w przypadku checi zwrotu?

    Dzieki za pomoc,
    Wojtek