  • Data: 2009-10-21 21:04:34
    Temat: Zwrot towaru kupionego przez internet.
    Od: stebi <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem, że temat się przewinął nie raz, ale mam sytuację pilną i myślę, że
    trochę inną.
    Kupiłem lodówkę w sklepie internetowym.
    Płatności dokonałem kartą kredytową, a przesyłkę zapłaciłem.
    Po zakupie i przeczytaniu "specyfikacji technicznej" okazało się, że na
    samym dole widnieje: "Wyprzedaż, wada fabryczna - pofałdowany bok
    urządzenia."
    http://www.onlinepc.pl/Chlodziarko_zamrazarka_SAMSUN
    G_RL_44QTUSWYPRZEDAZ-16896.html
    Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać,
    ale lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę
    zrezygnować przed wysyłką sprzętu do mnie, albo czy mogę nie odebrać jej
    od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej do Nadawcy.
    Czy ewentualne koszty zwrotu pokrywam ja, czy sklep?
    Czy informacja o wadzie towaru znajduje się we właściwym miejscu? Bo jak
    dla mnie, to to nie jest "specyfikacja techniczna".
    Dodam, że lodówka została kupiona na osobę fizyczną.

    Z góry dziękuję bardzo za szybką odpowiedź
    stebi