  • 1. Data: 2002-05-23 14:08:38
    Temat: Zwrot towaru
    Od: "Monika" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie :
    Czy przysluguje mi prawo do zwrotu towaru w dniu dokonaia zakupu ?
    Nie posiada on wad, wedlug producenta ( LCD ma wypalone pixele ).

    pozdrawiam i dziekuje
    Monika

  • 2. Data: 2002-05-24 06:26:23
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: <m...@p...com>

> [...]
    > Czy przysluguje mi prawo do zwrotu towaru w dniu dokonaia zakupu ?
    > Nie posiada on wad, wedlug producenta ( LCD ma wypalone pixele ).

    jezli kupiłaś w sklepie, a towar jest niewadliwy - bez zgody sprzedawcy nie
    możesz.
    jezeli natomiast uważasz, ża rzecz ma wady - możesz reklamować. jeżeli nie
    kupiłaś w ramach działalnosci gospodarczej, oddałaś rzecz do sklepu wraz z
    reklamacją i nie zgodziłąs się pisemnie na inny termin, to sprzedaw2ca ma 14
    dni na ewentualne pisemne odrzucenie reklamacji. Jeżeli w tym terminie ani nie
    odrzuci, to znaczy, ze uwzględnił reklamację i ma zachowac się wg twojego
    życzenia. Reklamuje się u sprzedawcy, a nie u producenta. A w ogóle to nie wiem
    co to jest LCD z wypalonymi pikselami :-)

    pzdr

    marek

  • 3. Data: 2002-05-24 07:41:16
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Monika <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy przysluguje mi prawo do zwrotu towaru w dniu dokonaia zakupu ?
    > Nie posiada on wad, wedlug producenta ( LCD ma wypalone pixele ).

    Panele LCD mają dopuszczalną pewną ilość tzw. "martwych punktów".
    Ile? Dokładnie nie pamiętam ;(

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2002-05-25 06:32:03
    Od: "Vicky" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Monika" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy przysluguje mi prawo do zwrotu towaru w dniu dokonaia zakupu ?
    > Nie posiada on wad, wedlug producenta ( LCD ma wypalone pixele ).

    Jeśli nie jest wadliwy to ewentualnie wymiana na coś innego - o ile
    sprzedawca się zgodzi :)

    Pozdrawiam
    Vicky