  • 1. Data: 2002-05-23 12:56:02
    Temat: mniejszy ZUS?
    Od: "fewrem" <f...@k...net.pl>

    witam

    uslyszalem gdzies ze ponoc kiedy dzierzawie od kogos grunt rolny, place
    mniejszy ZUS?
    czy wie ktos z panstwa wiecej na ten temat? jesli tak prosze o pare slow...

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-05-23 13:51:57
    Temat: Re: mniejszy ZUS?
    Od: "mops" <m...@g...pl>

    Nie wiem ale podejrzewam ze na pl.soc.prawo.podatki beda sie lepiej
    orientowac niz na tej grupie.

  • 3. Data: 2002-05-23 17:28:52
    Od: "budowa-2" <b...@i...pl>

    trzeba miec min. jeden hektar przeliczeniowy i mozna nalezec do KRUS zamiast do ZUS

  • 4. Data: 2002-05-23 20:15:41
    Od: Picv <p...@w...pl>

    budowa-2 napisał:

    >trzeba miec min. jeden hektar przeliczeniowy i mozna nalezec do KRUS zamiast do ZUS

    .. i jeszcze ...

    1. Jesli masz juz dzialalniosc gospodarcza, to mozesz zapomniec, nie
    beda chcieli z Toba rozmawiac w Krusie i odesla Cie do ZUSu :))

    2. Przez dlugi okres czasu (min. rok lub dwa) JEDYNYM zrodlem dochodu
    musi byc TYLKO produkcja rolna. Napewno polubisz swinki i traktory.

    nie ma tak latwo :))

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2002-05-23 22:46:49
    Od: "fewrem" <f...@k...net.pl>

    Użytkownik Picv <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:acjili$mp5$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> [...]
    >
    > 2. Przez dlugi okres czasu (min. rok lub dwa) JEDYNYM zrodlem dochodu
    > musi byc TYLKO produkcja rolna. Napewno polubisz swinki i traktory.

    :) rozumiem wiec ze nie ma zadnej metody tego typu na zmniejszenie ZUSU?

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-06-04 17:09:58
    Od: Mateusz Prichacz <o...@a...invalid>

    > 1. Jesli masz juz dzialalniosc gospodarcza, to mozesz zapomniec, nie
    > beda chcieli z Toba rozmawiac w Krusie i odesla Cie do ZUSu :))

    Heh, niekoniecznie. Mam kilku znajomych prowadzacych dzialalnosc
    (pozarolnicza) i ubezpieczonych w KRUS. Ale to pewno zalezy od panienki za
    biurkiem :(

    --
    Mateusz

  • 7. Data: 2002-06-04 19:30:12
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Mateusz Prichacz" <o...@a...invalid> napisał w
    wiadomości news:adis96$k9j$1@news.onet.pl...

    > Heh, niekoniecznie. Mam kilku znajomych prowadzacych dzialalnosc
    > (pozarolnicza) i ubezpieczonych w KRUS. Ale to pewno zalezy od
    panienki za
    > biurkiem :(

    Musisz mieć 1 rok KRUS zanim otworzysz DG, potem możesz zostać w KRUS.

    Kotewka
    k...@w...pl