  • 1. Data: 2002-05-23 12:55:46
    Temat: zgoda spoldzielni
    Od: "fewrem" <f...@k...net.pl>

    witam ponownie

    jest sytuacja:
    jest firma ISP, ktora chciala by uzyskac od danej spoldzielni prawo do
    okablowania paru
    klatek w jedym bloku (nie wszystkich), czy spoldzielnia moze sie nie zgodzic
    na dany fakt?
    jesli nie moze sie nie zgodzic to czy moze zarzadac jakis oplat od danego
    ISP?

    glownie chodzi mi oto czy jest to gdzies jasno powiedziane w prawie czy
    zalezy to tylko
    i wylacznie od danej spoldzielni.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-05-23 12:57:16
    Temat: Re: zgoda spoldzielni
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    In article <aciouj$cp4$1@news.tpi.pl>, f...@k...net.pl says...
> [...]
    > ISP?
    >
    > glownie chodzi mi oto czy jest to gdzies jasno powiedziane w prawie czy

    Moze sie nie zgodzic, wszystko zalezy od woli spoldzielni. Ustawa Prawo
    Telekom.

    Leszek

  • 3. Data: 2002-05-23 22:02:20
    Od: "leszek" <l...@h...pl>

    Użytkownik "Leszek Olszewski" <r...@p...pl-nospam> napisał w wiadomości
    > In article <aciouj$cp4$1@news.tpi.pl>, f...@k...net.pl says...

    > Moze sie nie zgodzic, wszystko zalezy od woli spoldzielni. Ustawa Prawo
    > Telekom.
    >
    > Leszek
    A co jezeli ta firma jest operatorem publicznym?