  • 1. Data: 2002-05-16 06:53:21
    Temat: Sklep internetowy
    Od: "Radek ['Unforgiver'] Gruchalski" <r...@m...net>

    Mam pytanie, na ktore wydaje mi sie jest dosyc trudno odpowiedziec. Jezeli
    jednak ktos jest w stanie udzielic mi odpowiedzi bede bardzo zobowiazany.

    Okolo 5 miesiecy temu napisalem sklep internetowy u siebie w domu. Poniewaz
    pracowalem wtedy w pewnej firmie, ktora udostepniala mi serwer www,
    testowalem ten sklep na tym wlasnie serwerze.
    Gdy odchodzilem z tejze firmy panowie, ktorzy tam pracuja zatrzymali sobie
    ten sklep. Napisanie tego sklepu nie zostalo mi przez nikogo zlecone,
    poprostu chcialem nauczyc sie programowac. Mam wiele osob, ktore moga
    potwierdzic, ze pisalem ten sklep w domu i nie w stosunku pracy. Wszystkie
    pliki zrodlowe posiadam, mam rowniez graficzne pliki zrodlowe tegoz sklepu
    (nie sa to jpg tylko psd, co mysle stanowi pewien dowod gdyz firma ta tych
    plikow nie posiada).

    Chcialbym w jakis sposob odzyskac prawa do tego sklepu - twierdze, ze zostal
    mi on poprostu ukradziony. CZy ktos moze mial dotycznienia z podobna sprawa
    ?
    Czy ktos jest w stanie mi pomoc ?

    Za wszelkie odpowiedzi dziekuje.

    Pozdrawiam