  • 11. Data: 2006-01-25 22:45:29
    Temat: Re: Zwrot nadpłaty za energię elektryczną
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    news:43d65aae@news.home.net.pl...

    > Macieju, przewertowałem całe rozporządzenie:
    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20042262291&type=2&name=D20042291.pdf
    > i nie widzę tego, o czym piszesz :-(

    par. 2.1.8 oraz par. 7.2.5

    M.

  • 12. Data: 2006-01-25 23:00:22
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    WDU20042262291&type=2&name=D20042291.pdf
    > par. 2.1.8 oraz par. 7.2.5

    Dzięki, ale...
    § 2.1.8 (a także § 2.1.7) - no dobrze, reklamujący
    może sobie żądać wypłaty, a jeżeli już żąda, to ma podać
    numer konta. Ale z czego wynika, że operator ma obowiązek
    przychylić się do jego żądania? Żądanie czegoś na ogół
    jest dozwolone i bez ministerialnych rozporządzeń...

    § 7.2.5 - określenie wysokości kwoty i terminu jej zwrotu -
    no i operator określa, że zwróci daną kwotę w ratach
    przy następnych rachunkach...

    Jakoś mnie to nie przekonuje - mogliby lepiej to rozporządzenie
    napisać. :-)

    BTW - coś mi się kołacze, że w jakimś poprzednim rozporządzeniu
    było to jasno i stanowczo określone - jeżeli abonent chce
    pieniądze, to operator ma oddać, i basta.

    Piotr