    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwrot kosztów dojazdu do sądu
    Date: Wed, 26 Oct 2011 15:51:35 +0200

    We wrześniu zostałem wezwany na świadka do sądu. Jako że nie wiedziałem
    dokładnie jak wrócę (którym pociągiem), to na miejscu nie mówiłem nic o
    kosztach, bo dają ponoć 3 dni na poinformowanie.

    Bodaj 2 dnia wysłałem poleconym pismo do sądu, załączyłem 2 bilety IC i
    rachunek za taxi, którym kawałek przyszło mi dojechać. Opisałem co ile
    dlaczego, zaznaczyłem że przy taxi się nie upieram (jechałem bo nie
    wiedziałem jak dotrzeć komunikacją miejską tam zupełnie).

    No i... cisza. Do sądu zawezwano mniej jakoś 13 września, minął więc ponad
    miesiąc. Czy coś mogę/powinienem zrobić? Biorąc to tam wyszło ponad 200 zł
    kosztów, więc nie tak znów mało :]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net