    From: Rolnik szuka żony <R...@...wadowic.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot kosztów
    Date: Thu, 16 May 2019 17:15:29 +0200

    "J.F." napisał :
    > Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A moze warto sobie przygotowac formulke do protokolu ?
    > "potwierdzam, ze osoba podajaca sie za geodete dokonywala pomiarow (lub
    > nie), ale nie potwierdzam wynikow tych pomiarow, gdyz nie jestem w stanie
    > ich ocenic".
    >
    > Albo od razu zobaczyc podstawe prawna na wezwaniu i zaprotestowac :-) J.

    Ostatnio kupowałem w geodezji wyrys działki w związku z jakąś sprawą
    urzędową.
    Na nowych mapkach geodeci nanieśli bezprawnie nowe granice, teraz działki
    mają podwójne granice.
    Więc te wezwania to nic innego, jak próba zalegalizowania bezprawnej
    kradzieży gruntów działek.
    Więc wezwany ma podpisać zgodę na nowe granice (wytyczone bezprawnie)
    Ja się spytam, jakim prawem i na jakiej podstawie jakiś urzędas z jakiegoś
    urzędu dokonuje pomiarów cudzej nieruchomości bez wiedzy i zgody
    właściciela?
    W podanym przypadku należy przyjechać i podpisać się pod wyrażeniem
    niezgodności wykonanych pomiarów ze stanem własności, tylko tak się
    podpisać, żeby nie dało się zmazać.