  • Data: 2004-04-05 17:00:53
    Temat: Zwrot butelek
    Od: "Maksik" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio w "super"markecie byłem świadkiem następującego zdarzenia:
    gość chce oddać butelki w "punkcie skupu" hipermarketu, wykłada butelki na
    ladę, a paniusia:
    -paragon proszę
    -jaki paragon?
    -no, że kupił pan butelki u nas
    -nie mam, ale przecież teraz mogę oddać butelki gdzie mi się podoba
    -nie.może pan oddać u nas jak pan u nas kupił.inaczej panu nie przyjmę
    -ale jest ostawa,mówiąca,że macie obowiązek przyjmowania butelek bez
    względu na to,czy kupiłem u was czy nie.
    -tak,mam obowiązek przyjąć, lae nie mam obowiązku panu zapłacić,.
    Gość zwinął butelki i poszedł.
    Kto tu miał rację? Jeśli ten gość, to jak zmusić panią z marketu, aby
    butelki przyjęła?