    From: Budzik <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwolnienie z pracy
    Date: 26 Feb 2002 15:31:17 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@pa120.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Hej
    Mam pewien problem. Brat pracował w restauracji jako kucharz, gdzie został
    zatrudniony zaraz po skończeniu szkoły i praktyk zawodowych. Pracował tam
    niecałe 2 lata (4 umowy na pół etatu na okres pół roku). Został zwolniony w
    czasie trwania czwartej umowy. Szef proponuje mu zwolnienie "za
    porozumieniem stron". I pytanie: jakie są korzyści zwolnienia na takich
    warunkach, a jakie jeżeli zostałby po prostu zwolniony bez takiego
    porozummienia? Chodzi mi o sprawę załatwienia wszystkiego u byłego
    pracodawcy, ale także ewentualnej rejestracji na bezrobociu i generalnie
    wszystkie za i przeciw. Dzięki za wszelką pomoc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert