  • 11. Data: 2004-02-01 19:14:54
    Temat: Re: Zostałem skazany w postępowaniu nakazowym....
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "slavko" <N...@w...pl_NOSPAM> napisał w wiadomości
    news:bvjiau$7v2$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:bvig3l$4k9$1@inews.gazeta.pl...

    [ciach]

    > Tak to było samodzielne przedłużenie legitymacji........ :-) niestety coś
    > słabo to wyszło... :-(
    > Na wyroku mam napisane że zostałem skazany za WYSTĘPEK a nie PRZESTĘPSTWO
    > to chyba jest jakaś różnica... co o tym sądzisz?
    > Czy jak się odwołam to mogę jeszcze coś wskórać... ale co tu naściemiać...

    występek to to samo co przestępstwo. przestępstwa dzielą się na występki i
    zbrodnie. Niektórzy zaliczaja do przestępstw też wykroczenia, ale większośc
    traktuje to jako oddzielną grupę czynów zabronionych.

    jak to prawda, to lepiej się nie odwołuj, bo sad może ci wlepić więcej... od
    3 miesięcy do 5 lat. Bezwzględnego więzienia na pewno nie dostaniesz, ale
    możesz dostać więzienie w zawieszeniu i to będzie znacznie gorzej wyglądało
    na kwicie z KRK... Zapłać grzywnę i po bólu, a na przyszłość pamiętaj, że
    pieczątki najlepiej się podrabia drukujac je lewostronnie na atramentówce na
    folii do naprasowywania na koszulki i wprasowując je do legitymacji...
    google prawdę ci powie...

  • 12. Data: 2004-02-01 19:37:45
    Od: "slavko" <N...@w...pl_NOSPAM>

> [...]
    na
    > folii do naprasowywania na koszulki i wprasowując je do legitymacji...

    Dzieki za porade
    no to jestem ugotowany... :-( tak czy inaczej jestem przestępcą :-(
    a jak za 3 lata mam załatwiać sprawę o zatarcie? bo 5 lat czekać to nie chce
    mi się za bardzo...

  • 13. Data: 2004-02-02 18:37:23
    Od: "PePe" <b...@a...net.pl>

    > Jak się nie odwołasz to będzie prawomocny i koniec.
    > Sąd Grodzki to wydział Sądu Rejonowego, i nie działa jak kolegia tylko
    > przejął sprawy dotychczas obsądzane w kolegiach (wykroczenia). Jeżeli
    > ktoś został uznany winnym wykroczenia wtedy skazanie umieszczane jest
    > w rejestrze sprawców wykroczeń, dlatego nie pojawiało się na karcie
    > otrzymywanej z CRSu. Oprócz tego prowadzone były (nie wiem czy nadal
    > są) policyjne rejestry wykroczeń drogowych, gdzie wpisywano wszystkie
    > mandaty.

    Powinno być chyba sprawiedliwie tzn.
    np. popełniasz wykroczenie drogowe i przyjmujesz mandat- jesteś czy nie jesteś w
    rejestrze
    jak wyżej, ale nie przyjmujesz mandatu-sąd grocki uznaje cię winnym- jestes czy
    nie jesteś w rejestrze ?
    Pozdrawiam PePe

  • 14. Data: 2004-02-02 19:06:08
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Leszek wrote:
    > Czy to że sądy grodzkie zastąpiły dawne kolegia d/s wykroczeń to wg.
    > Ciebie bzdura?
    > A to że ich orzeczenia w sprawach wykroczeń nie są wpisywane do KRK
    > również?

    A czy każde orzeczenie sądu grodzkiego jest wydawane w sprawie o
    wykroczenie?
    A czy na pewno żadna kara za wykroczenie nie jest wpisywana do KRK?

    KG