    From: "Przem" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zostalem oszukany
    Date: Fri, 11 Jul 2003 12:43:55 +0200

    Prosze o porade.
    Zostalem oszukany przez sprzedajacego na Adico.pl.
    Kupilem od Zaplacilem za wygrana rzecz ale jej nie dostalem. Oczywiscie
    sprzedajacy nie odpowiada na listy.
    Administratorzy z Adico powiedzieli mi ze wszelkie posiadane dane na temat
    tego czlowieka moga dac tylko policji.
    I tutaj mam pytanie:
    czy zglaszac ta sprawe na posterunku w miejscu zameldowania, czy tez zglosic
    sie do prokuratury?
    Jesli to drugie to co i jak powinienem robic?
    Posiadam wszelka domumentacje w postaci korespondencji elektronicznej, jak
    rowniez nr. jego konta bankowego.
    Z listow dowiedzialem sie na ktorym osiedlu w Chorzowie mieszka.
    To chyba calkiem duzo zeby go ujac prawda?
    Jak sadzicie, jakie sa moje szanse na uzyskanie wygranego przedmiotu badz
    odzyskanie pienieedzy?
    Ma ktos jakies doswiadczenia?

    Pozdrawiam

    Przemyslaw Krol