    From: "krzysiek" <i...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zostalem napadniety przez policje !
    Date: Sat, 7 Aug 2004 11:23:54 +0200

    Wczoraj wypilismy z kumplem kilka piw i okolo godz 24.30
    postanowilismy ze sobie pomachamy na stopa, moze ktos nas podzuci
    nad pobliskie jezioro na imprezke.
    Zatrzymalo sie 2 policjantow radiowozem,
    wiec zapytalem czy przypadkiem tam nie jada.
    Uslyszalem tylko "spierdalaj gnoju", wiec odpowiedzialem
    - " sam spierdalaj".
    Zostalem spalowany i wrzucony do srodka,
    wywieziono mnie kilka kilometrow i po poczestowaniu gazem
    zostawiono na srodku pola.
    4 godziny zajelo mi trafienie do domu.
    W tym czasie dzwonilem kilka razy na policje,
    ale oficer dyzurny grzecznie odpowiadal mi ze nie moze mi pomoc,
    bo nie wie gdzie jestem.
    Wrocilem o 5 rano caly obszarpany i z posiniaczonym tylkiem.
    Place podatki i jestem chory na serce, nie moge dojsc do siebie po tym
    gazie.
    Pojsc do lekarza ?
    Jak moge odwdziecznyc sie tak milej obsludze dwoch niewyzytych gosci ?
    pozdrawiam.krzysiek